Стажування

СЕМІНАР ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВІД ГЕТЕ-ІНСТИТУТУ “Motivieren durch berufsbezogene Inhalte” – 17.12.2020

Галицька О.Б., Бугайчук О.В., Пасик Л.А., Семенюк Т.П. брали участь у семінарі підвищення кваліфікації онлайн, який тривав 4 год, модератор – Анне Засс, Гете-Інститут Кельн. Мотивація – одна з важливих складових у досягненні чудових результатів у навчанні, саме про це та способи мотивування йшлося на семінарі. Учасники працювали разом та у міні-групах, виконували завдання та обговорювали їх.

1

Науково-педагогічне стажування в Італії, серпень -жовтень 2020

Доцент Лисецька Н. Г. пройшла науково-педагогічне стажування у Венеціанському університеті Ка’Фоскарі (Італія) на тему: «Organization of educational process in the field of philological sciences in Ukraine and EU countries» за фахом «Філологічні науки» в обсязі 6 кредитів (180 годин) у період із 24 серпня по 2 жовтня 2020 року.

Науково-педагогічне підвищення кваліфікації в Німеччині – онлайн

Підвищення кваліфікації від Гете-Інституту у Німеччині успішно пройшла і отримала сертифікат викладач нашої кафедри Пасик Людмила Адамівна і ділиться своїми враженнями з колегами:

“6 березня 2020 року я отримала повідомлення від Гете-Інституту, Берлін, Німеччина, що моя заявка на підвищення кваліфікації в Німеччині буде профінансована Гете-Інститутом, Берлін, Німеччина, і я маю право брати участь у семінарі підвищення кваліфікації «Мова, країнознавство та вивчення культури у форматі змішаного навчання» L 2.3 K у м. Берлін, який мав змішаний формат і передбачав спочатку онлайн-контактфазу 1 для усіх стипендіатів з України, очне стажування в Гете-Інституті у м. Берлін, Німеччина, та онлайн-фазу 2.

Перша онлайн-контактфаза тривала з 27.04.2020 по 24.05.2020, керівником групи була Олена Бекетова, Гете-Інститут, Київ, Україна (Сертифікат від 29.05.2020). Протягом цієї фази відбулося ознайомлення з теоретичним матеріалом з методики викладання німецької мови, з новими підходами до вивчення країнознавства на заняттях з німецької мови і сучасними онлайн інструментами (quizlet, quizziz, LearningApps, LearningSnacks, Kahoot, Mentimeter, VOKI, Wordwall, Socrative, Wortwolken)  та опрацювання практичних завдань і створення власних за допомогою вивчених інструментів.

Згодом, після онлайн-контактфази 1 повідомили у сертифікаті, який видали за її успішне проходження, що з огляду на ситуацію з пандемією коронавірусу формат змінюється і все відбуватиметься в онлайн-форматі, оскільки очна участь за таких умов неможлива.

Новий формат отримав назву Fortbildungssommer 2020: digital – Літо підвищення кваліфікації 2020: дигітальне, тема, над якою працювали – Sprache, Landeskunde und kulturelles Lernen intensiv  
Digital
(40 годин – Сертифікат від 24.10.2020).

Підвищення кваліфікації у цьому форматі проходило у три фази:

  1. онлайн-фаза І – 13.07.-24.07.2020 – передбачала роботу над такими темами:
  2. що таке країнознавство (ознайомлення з теоретичним матеріалом та опрацювання практичних завдань)
  3. що таке культура (ознайомлення з теоретичним матеріалом та виконання практичних завдань)
  4. культурнозорієнтовані цілі у навчанні на занятті з німецької мови (ознайомлення та аналіз теоретичного матеріалу та виконання практичних завдань)
  5. що і як доцільно вивчати зі студентами на заняттях з німецької мови (виконання практичних завдань із застосуванням набутих теоретичних знань та використанням різних онлайн-інструментів)
  6. онлайн-фаза в прямому ефірі:   28.07.-30.07.2020 – відбувалися постійні прямі включення, під час яких виступали фахівці з дигітального навчання із своїми доповідями Sambanis M., Maik W., Strasser Th., Klein O., Mkrtchуan A., а потім відбувалося їх обговорення з усіма учасниками та виконання самостійних завдань із наступних їх аналізом та коментуванням. Окрім того учасники працювали в маленьких групах (платформа Adobe Connect) у форматі баркемп, де кожен мусив долучитися до роботи і виконував певну функцію.
  7. підсумкова  онлайн-фаза:   19.10.-24.10.2020 – під час цієї фази необхідно було застосувати отримані знання на практиці у форматі MINI-PEP, запротоколювати хід проведення проекту та завантажити усю підсумкову документацію на платформу Гете-Інституту Moodle, проаналізувати результати інших учасників та прокоментувати їх з методичної точки зору. По завершенні усього семінару керівники групи Klein O., Mkrtchуan A. перевіряли виконані учасниками завдання і проводили оцінювання. Успішним вважалося підвищення кваліфікації за умови, якщо учасник виконав правильно мінімум 75% усіх завдань.”

Залишити коментар